top of page

תקנון ייעוץ

1. תקנון זה חל על תהליך ייעוץ ותכנון טיולים בהתאמה אישית המבוצעים ע"י "אלטה ויה" (להלן: "ספק השירות"), עוסק מורשה מספר 023928773.

2. בחתימתך על מסמך זה, הנך מקבל את תנאי השימוש ומצהיר/ה כי תפעל/י לפיהם.                                                                                                         

פגישות ייעוץ

1. הפגישות יתואמו ויאושרו ע"י ספק השירות והלקוח בשיחת טלפון, הודעות וואטסאפ או באימייל.

2. הפגישות יתקיימו בזום, או לחילופין אופן פרונטלי  - במקום שייקבע בהסכמה בין ספק השירות והלקוח.
3. בפגישת זום משך מינימלי לפגישה
ראשונה הוא שעה.

4. בפגישה פרונטלית משך מינימלי לפגישה ראשונה הוא שעתיים  – לא ניתן לפצל את הפגישה לשתי פגישות, אלא בהסכמת ספק השירות. 
5. במידת ויעלה הצורך יתבקש הלקוח למלא שאלון אפיון  טרם הפגישה ולשולחו לפחות 48 שעות לפני מועד הפגישה .

6. על ביטול או דחיית פגישה יש להודיע לפחות 48 שעות מראש .

תשלום

1. עלות הייעוץ - 200 ש"ח + מע"מ לשעה. 

2. התשלום עבור פגישות הייעוץ יתבצע בתחילת הפגישה באמצעות אפליקציית ביט , העברה בנקאית או במזומן, לפי בחירת הלקוח.

3. התשלום יתבצע גם אם החליט הלקוח מכל סיבה שהיא לוותר על הנסיעה או לנסוע ליעד אחר .

4.שירותים נוספים שיתווספו בהמשך יתומחרו בנוסף לתמחור הראשוני.

5. לאחר ביצוע תשלום התמורה תומצא למזמין חשבונית מס/קבלה כדין.

מהלך הפגישה

הייעוץ כולל :

1. שיחת היכרות ראשונית עם הלקוח, כדי ללמוד על הצרכים, ההרכב, התקציב ועוד, ולבצע אפיון  ובחירת סגנון הטיול המתאים.

2. ייעוץ בהרכבת יעד הטיול ואורכו, מסלול הטיול, מפת המסלול, בדיקת המרחקים, אפשרויות למקום נחיתה והמראה, אטרקציות מתאימות, חלוקת ימים, מיקום לינות בהתאם לחלוקת הימים, טיפים, ועוד ..

3. אפשרות למשלוח אימיילים עם שאלות/הבהרות עד למועד יציאתכם לטיול .

הייעוץ אינו כולל:

1. כתיבת המסלול או ספר טיול מפורט (ייעשה רק במקרה של רכישת תכנון טיול).

2. שירותי קרקע או טיסות - הייעוץ אינו כולל איתור או התאמה או הזמנת מקומות לינה, טיסות או רכבים וכד'.

לאחר הפגישה

1. באחריות הלקוח לבדוק את טיב השירותים המומלצים מיקומם והתאמתם לצרכיו טרם רכישתם.

2. הקשר בין הלקוח לאלטה ויה יתבצע באמצעות שיחות טלפון, הודעות וואטסאפ או באימייל.

3. ספק השירות ייעשה  כל מאמץ לחזור בהקדם להודעות ומסרים.

4. במקרה של שאלות שמצריכות בדיקה / מענה מפורט ייתכנו זמני המתנה ארוכים יותר.

5. על כל לקוח (או קבוצת לקוחות) יהיה להגדיר איש קשר ראשי מולו מתבצעת התקשורת השוטפת.

6. ליווי ותמיכה לאחר הפגישה, הן לפני הטיול והן במהלך הטיול, ניתנים כשירות ואינם מתומחרים כחלק מחבילת הייעוץ.

תמחור

1. מחירי הייעוץ  ושירותי "אלטה ויה " עשויים להשתנות מעת לעת. המחיר שיחייב את הלקוח יהיה המחיר בעת ביצוע ההזמנה.

קניין רוחני

1.  הלקוח מאשר כי כל מידע ו/או קניין רוחני אחר שיופק על ידי ספק השירות במסגרת החוזה יהיה קניינו הבלעדי של ספק השירות, וזכויות היוצרים בחומרים ובשירותים שיימסרו ללקוח יהיו של ספק השירות בלבד. החומרים שיועברו אל הלקוח במסגרת מתן השירותים יהיו לשימושו הפרטי והאישי בלבד של המזמין. חומרים כתובים ו/או כל חלק ממנם אשר יימסר למזמין במסגרת מתן השירותים אסור להעברה לכל אדם ו/או גוף שהוא ו/או לפרסום ו/או לשכפול ו/או להעתקה ללא רשות מפורשת, מראש ובכתב מספק השירות. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, המזמין מתחייב שלא להעביר את החומרים הכתובים ו/או חלק ממנם לגופים מסחריים ו/או מעין מסחריים ו/או לפרסם את תוכנו בדרך כלשהי, כולל ברשתות החברתיות .

2. הלקוח מאשר כי לא יעביר לכל גורם שלישי מידע שהועבר אליו הקשור בנותני השירותים: מקומות לינה, ספקים מקומיים, ומדריכים.

סיכון, אחריות ושיפוי

1. מובהר כי ספק השירות לא יישא בכל אחריות בגין נזק ו/או הוצאה כספית ו/או הפסד אשר ייגרם כתוצאה ממעשה או מחדל אשר בוצע על ידי המזמין ו/או מי מטעמו. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, ספק השירות ו/או מי מטעמו, לא יהיו אחראים לכל נזק הנובע מכוח עליון או נסיבות שאינן בשליטתו, ובכלל זה מלחמה, שביתה או השבתה, פעולות  חבלה, הפרעות לסדר הציבורי, מעשה או  מחדל של צד שלישי או מגבלות שהוטלו  על  ידו, חוקים, תקנות, צווים או הוראות ממשלתיות אחרות, מגבלות ביטחוניות, מגיפה, או נסיבות אחרות שאינן בשליטתו ואשר בשלן אין באפשרותו לעמוד בהתחייבויותיו.

2. ידוע למזמין כי שינויים בדרישות הטיול (כגון: שינוי מסלול מבוקש, מספר ימי טיול, מספר משתתפים, גילאי המשתתפים, היקף הוצאה, מועדי נסיעה ועוד) אשר ייעשו לאחר מועד החתימה על הסכם זה, יכולים לגרום לעלות נוספת על פי אופי והיקף העבודה הנדרשת מנותן השירותים לשם מימושם. כמו כן, יובהר כי נותן השירותים אינו מתחייב לבצע שינויים בפרטי הזמנה לאחר שהחל בייעוץ והכנת התיק, על פי שיקול דעתו הבלעדי ובהודעה מראש למזמין.

3. יובהר כי נותן השירותים אינו סוכנות נסיעות ולא יישא באחריות סוכן נסיעות. המזמין יהיה האחראי הבלעדי להזמנת ותיאום מקומות הלינה ואטרקציות ישירות מול מקום הלינה או הספק המקומי. האחריות על בדיקת ימים ושעות פעילות של אטרקציות, התאמה לגילאי ילדים, מחיר ותנאי ביטול חלה על המזמין בלבד.  יובהר, כי נותן השירותים אינו צד לכל התקשרות בין המזמין לספקי השירותים של האטרקציות ומקומות הלינה והוא פועל אך ורק על מנת להמליץ ולייעץ למזמין, ונותן השירותים אינו מספק את שירותי האטרקציות ומקומות הלינה. לפיכך, כל האחריות לשירותי הלינה והאטרקציות, לרבות טיב השירותים, תכונותיהם, רמתם, איכותם, אופן אספקתם, מחירם והתשלום בגינם חלה על הספקים החיצוניים מהם נרכשו השירותים, ולכל טענה ו/או דרישה ו/או בקשה יש לפנות אך ורק לספקים החיצוניים.

4. בכל הנוגע למידע הקשור לרכב מושכר, הפלגות, טיסות, כרטיסי הנחה מסוגים שונים שעות פתיחה, מחירים, מספרי כבישים וכיוצא בזה, נותן השירותים יספק  למזמין  מידע מתוך הידע הקיים ברשותו, המתבסס על ניסיון קודם ועל מידע מהחברות השונות (חברות התעופה, השייט, כרטיסים וכו'), אשר הינן צדדים שלישיים. חשוב להדגיש כי נותן השירותים לא יישא באחריות ישירה או עקיפה במידה והידע שנמסר לו מהחברות הנ"ל איננו נכון ו/או אינו מדויק ו/או חל בו שינוי שלא ניתן לו פרסום פומבי.

בלעדיות

1. ככל והמזמין יעשה שימוש בשירותיו של גורם אחר, אשר הומלץ על ידי ספק השירות, לספק השירות לא תהיה כל אחריות בשל נזק שייגרם בשל עבודת נותן השירות האחר. למזמין לא תהיה כל טענה בעניין זה. המזמין לא יהיה רשאי להעסיק ו/או ליצור כל קשר עם מי מעובדי ספק השירות, לרבות צד שלישי כלשהו ככל וספק השירות ייעזר בשירותיו כאמור, שלא כחלק מאספקת השירותים, במשך 12 חודשים ממועד סיום ההתקשרות אלא באישור ספק השירות מראש ובכתב.

bottom of page